Известие

Collapse
No announcement yet.

Маслен отдушник, извеждане навън.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
    Преди няколко дена на 2.5 закарах с тройник всичко по един маркуч под колата някъде към средата и.....засега не мисля да го променям....
    И как е? Миризма има ли?
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #17
      Ми на тоя етап няма......
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #18
        Някой би ли обяснил това с каква идея се прави?
        SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

        Comment


        • #19
          За да не влизат картерните газове обратно в вх колектори......
          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

          Comment


          • #20
            Това е ясно, но какъв ефект се гони с тази процедура? Каква е реалната полза от това?
            SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

            Comment


            • #21
              По-малък риск от детонационно горене, по-бързо и ефективно изгаряне, както и още други преимущества. Маслото само влошава горивната смес. Примерно ако сега си караш колата със 100 октана гориво теоритично след като махнеш маслото от входящия колектор със същия успех можеш да караш с 98. Няква такава разлика се явява. Поне теоритично е така.

              Аз след като махнах маслото от смукателя мотора се усети веднага как му стана по-леко. Винаги е така. Единствения минус е, че намирисва леко но се търпи.
              Last edited by oem; d.m.y г., 13:46.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщение
                Това е ясно, но какъв ефект се гони с тази процедура? Каква е реалната полза от това?
                Плюс това не чистиш дросел.....
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • #23
                  Благодаря за отговорите. Ще пробвам и аз.
                  SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                    Плюс това не чистиш дросел.....
                    Моя никога не се цапа така или иначе, но виж и това е плюс
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                      Моя никога не се цапа така или иначе, но виж и това е плюс
                      Да умножа и аз спама - твоя що не се цапа?

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
                        Да умножа и аз спама - твоя що не се цапа?
                        Щото кара със спИцИалнУ маслУ, някаквУ рУскУ, когато всичко си е нормално не цапа дросела, а когато се изолира понамирисва леко, но скоро се очаква и това да отмине.

                        Пп Сори за спама, просто не се сдържах
                        Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                        Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                        Горе главата, нищо че е празна...

                        Comment


                        • #27
                          Ами незнам защо. Просто не ми цапа дросела. Още като я взех си имаше леко черничко по клапата и след чистенето не се е цапало повече.[COLOR="Silver"]

                          Тогава клапанчето след дросела беше задръстено и след като го изчистих няма проблеми с дросела.

                          ---------- Post added at 20:15 ---------- Previous post was at 20:14 ----------

                          Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                          Щото кара със спИцИалнУ маслУ, някаквУ рУскУ, когато всичко си е нормално не цапа дросела, а когато се изолира понамирисва леко, но скоро се очаква и това да отмине.

                          Пп Сори за спама, просто не се сдържах
                          Нещо искаш да ми кажеш ли?
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                            Нещо искаш да ми кажеш ли?
                            Не бре, споко, просто ми стана интересно как не цапа, пък мирише, значи все нещо излиза от там. Има и друг момент, че ако го чистиш всеки месец, няма как да намериш мръсотия, най-много да е малко омаслено от маслените пари.
                            Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                            Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                            Горе главата, нищо че е празна...

                            Comment


                            • #29
                              Оня ден видях на едно BMW E30 изкаран маркуч ,който върви до генерацията до края на задното гърне. Само, че не както на автобусите маркуча да е прикрепен до ауспуха, ами някой си е играл и преди изгода му е заварил малка тръба, която влиза в него, и в която се нанизва маркуча. Тоест всичко излиза от едно место.
                              Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                              Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                              Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                              Alfa Romeo 156, 2.0TS

                              Comment


                              • #30
                                Добре ще е предполагам да е направено така че изпускат газове да увличат картерните газове, щото не знам дали пътя им до края на колата не става твърде дълъг......не знам дали има значение, но ми изглежда логично.....
                                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                                Comment

                                Working...
                                X